Internet – Barbati vs femei

Internet – Barbati vs femei

Ce cauta femeile si barbatii pe internet? Un studiu realizat de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor) arata ca subiectele de interes sunt diferite pentru cele doua sexe: femeile cauta mai mult informatii despre sanatate, iar barbatii despre tehnica. Femeile stau mai mult decat barbatii pe mess si pe Facebook.

Peste 100.000 de cadre didactice vor sa dea in judecata Ministerul Educatiei
Guvernul a aprobat deblocarea a 500 posturi in sistemul sanitar

Cum sunt impartiti internautii? Studiul arata ca peste jumatate (50,8%) dintre utilizatorii de internet sunt femei, in timp ce doar 49,2% dintre utilizatori sunt barbati.

Barbatii sunt interesati, pe internet, in special de domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil, cumparaturile online de electronice/IT si informatiile auto.

Femeile sunt interesate preponderent de informatiile despre sanatate, stil de viata, vacante.

Femeile consuma semnificativ mai mult continut despre viata celebritatilor, dar isi petrec si foarte mult timp pentru a conversa online, fie prin intermediul aplicatiilor de tip messenger, fie cu ajutorul platformelor de social media (Facebook in special).

Mai mult decat atit, femeile sunt majoritare si in ceea ce priveste folosirea serviciilor de email (51%). Din totalul celor care realizeaza operatiuni bancare zilnic, femeile reprezinta peste 57%.

Peste 70% dintre deciziile de achizitionare sunt luate online. Diferenta dintre cele doua sexe, in privinta achizitiilor, este data de tipul de produse si servicii pe care fiecare categorie intentioneaza sa o achizitioneze: barbatii sunt orientati mai degraba catre electronice/IT, femeile catre cosmetice sau vacante.

Analiza a fost realizata pe baza livrarii SNA FOCUS corespunzatoare perioadei de masurare august 2011 – februarie 2013 si din rezultatele de trafic si audiena ale SATI, din cea mai recenta livrare – decembrie 2012-februarie 2013.

COMENTARII

DISQUS: