Doi ieseni au castigat in premiera butonul de diamant oferit de Youtube

Youtube a oferit joi seara butonul de diamant, pentru prima data, unui canal din Romania. Distinctia, acordata doar celor care depasesc 10 milioane de

Sprijin financiar pentru crescatorii de vite din zonele defavorizate ale Iasului
Infractionalitate crescuta la frontiera

Youtube a oferit joi seara butonul de diamant, pentru prima data, unui canal din Romania. Distinctia, acordata doar celor care depasesc 10 milioane de abonati, a ajuns la doi soti din Iasi.

Ei au creat “LooLoo Kids”, un canal international pentru copii, cu cantece si animatii 3D. Povestea lor, pare deprinsa,dintr-un film american. De la munca intr-un garaj, au ajuns la un fenomen international. Ii urmaresc 120 de milioane de familii, din peste 200 de tari.

Alexandru si Cristina sunt primii din sud-estul Europei care primesc butonul de diamant de la Youtube. Totul a pornit acum 6 ani, cu un canal romanesc, numit Tralala, scrie stirileprotv.ro.

Cei doi, el de profesie inginer, iar ea tehnician dentar, s-au gandit sa creeze videoclipuri cu melodii si animatii pentru copiii lor, pentru ca nu gaseau asa ceva. “Saniuta fuge” a fost primul videoclip, cu muzica unui cor de copii din Bucuresti.

Apoi cantecelele lor, create in colaborare cu educatori si muzicieni, au ajuns si in gradinite.

Alexandru: “La toate serbarile la gradinita ne dadeau lista de cantece si constantam cu surprindere ca peste 80 la suta erau de la tralalala. Bineinteles ca educatoarele nu stiau ca noi suntem in spatele proiectului… era amuzant si emotionant in acelasi timp pentru ca s-a schimbat modul de educatie. De fapt, asta a fost dorinta noastra, initial am pornit ca un proiect educativ”.

Asa ca au renuntat la locurile de munca pe care le aveau, pentru un proiect mai mare, international: canalul LooLoo kids. Melodiile fac parte din folclorul international, sunt in engleza si alte 7 limbi straine si au animatii 3D, mai scrie stirileprotv.ro.

Alexandru: “A fost foarte greu pentru ca investitiile au fost enorme in primul an si nu prea vedeam luminita de la capatul tunelului. Aproximativ 40-50 de mii de euro, in conditiile in care locuiam cu chirie si masina pe care o conduceam valora 2000 de euro. Am sacrificat absolut tot pentru acest proiect”.

Acum compania lor are peste 100 de colaboratori atat romani, cat si straini, textieri, compozitori, cantareti, graficieni si o cifra de afaceri de peste 950 de mii de euro. Cea mai mare parte a banilor o reinvestesc, pentru ca vor sa dezvolte proiectul cu animatii pentru povesti.

Alexandru: “Am reusit sa ducem in folclorul international, datorita Looloo kids cantecele romanesti. Avem in engleza ”Oac, oac, diridirida” sau ”Iepuras cononas” si urmeaza si alte cantece si practic ne asteptam ca in cativa ani inclusiv din SUA, Australia sau Noua Zeelanda sa cante cantece romanesti”.

Canalul LooLoo kids a ajuns sa aiba 13 milioane de abonati si sa fie cel mai urmarit din regiune. Pentru acest rezultat, youtube i-a premiat si pentru prima data a trimis o scrisoare in limba romana.

COMENTARII

DISQUS: 0