Dacia analizeaza reducerea preturilor masinilor cu 20 la suta

Dacia analizeaza reducerea preturilor masinilor cu 20 la suta

Dacia analizeaza reducerea preturilor masinilor din marja de profit a companiei, iar la masinile din gama sub 10.000 de euro ar putea fi oferite reduceri de pana la 2.000 de euro, a declarat miercuri vicepresedintele companiei, Constantin Stroe.
El a subliniat insa ca o eventuala reducere de pret ar avea efect numai conjugata cu alte masuri.
'Chiar cu aceasta scadere de pret Dacia nu poate vinde cat produce in conditiile actuale de piata', a spus Stroe, care a adaugat ca evolutia vanzarilor este influentata in proportie de 45 la suta de taxa auto, 30 la suta de activitatea de creditare si

Presedintele Traian Basescu si-a incheiat vizita de stat in Ungaria
Iliescu, despre negocierile PSD-PNL: Fifty-fifty nu mi se pare echitabil

numai 20 la suta va fi influenta producatorului prin politica de preturi.
In prezent, Dacia comercializeaza masini la preturi incepand de la 6.400 euro, pana la peste 12.000 de euro in cazul variantei break Logan MCV, cu nivel superior de echipare.
Directorul general al Dacia, Francois Fourmont, a avertizat, marti, in cadrul unei dezbateri pe tema industriei auto, ca peste 100.000 de salariati din domeniu si-ar putea pierde locurile de munca daca nu se vor gasi solutii de rezolvare a crizei.
‘Deocamdata noi nu avem in vedere disponibilizari, perioada februarie-martie nefiind reprezentativa pentru pietele auto din punct de vedere al vanzarilor, dar ulterior, daca programul de rezolvare a crizei nu va da rezultate, este posibil sa renuntam la un schimb, ceea ce ar insemna intre 3.000 si 4.000 de angajati’, a spus Fourmont.
Societatea Automobile Dacia a anuntat, luni, o noua intrerupere a productiei, pentru doua saptamani, intre 26 ianuarie si 8 februarie, ca urmare a lipsei comenzilor, pe fondul prabusirii pietei interne de autoturisme noi.
In decembrie 2008, Dacia a comercializat 3.622 unitati pe piata interna, in scadere cu 55 la suta fata de nivelul inregistrat in aceeasi luna a anului 2007. Reprezentantii uzinei sustin ca actuala situatie de criza a fost generata in special de comertul cu vehicule de mana a doua provenite din import.
Producatorul de automobile abia reluase luni productia, dupa o luna de intrerupere determinata de scaderea drastica a vanzarilor si cresterea stocurilor.
Societatea Automobile Dacia a intrerupt pana acum productia intre 11 decembrie 2008 si 11 ianuarie 2009, precum si intre 20 noiembrie si 7 decembrie 2008, dupa alte patru zile de intrerupere, pe 30 si 31 octombrie si 13 si 14 noiembrie.