IPJ Iasi deruleaza campania de prevenire a criminalitatii „FURAT INTR-O SECUNDA”!

IPJ Iasi deruleaza campania de prevenire a criminalitatii „FURAT INTR-O SECUNDA”!

In perioada iulie – septembrie 2017, Inspectoratul de Politie Judetean Iasi deruleaza campania de prevenire a criminalitatii FURAT INTR-O SECUNDA!
 

Agentia Antidrog Americana acorda 400.000 de dolari din recuperarea activelor provenite din infractiuni catre autoritatile romane
Cei mai buni sportivi au fost premiati in Gala Sportului Iesean
Prin acest demers preventiv, initiatorii isi doresc sa arate cetatenilor modul in care raufacatorii profita de neatentia semenilor si obtin profituri frumoase fara sa presteze o munca sau efort deosebit.
 
Totodata, campania va avea si o componenta de informare legata de furturile din locuri publice comise pe fondul neatentiei victimelor (ex.: furturi comise in unitati de alimentatie publica – baruri, cluburi terase, stranduri etc.). Nu in ultimul rand, in perioada sezonului estival apar, de obicei mai multe „oportunitati” pentru infractori si este necesar ca aceste tendinte sa fie contracarate printr-o activitate intensa de informare a cetatenilor.
 
Mesajele campaniei, FURAT INTR-O SECUNDA si AI GRIJA DE BUNURILE PERSONALE, sunt semnificative si vor sa atraga atentia cu privire la comportamentele pe care fiecare dintre noi trebuie sa le adopte pentru a-si proteja proprietatea privata, dar si la faptul ca exista si vor exista permanent persoane rau intentionate care vor profita din plin de neatentia sau neglijenta semenilor lor.
 
Politia Ieseana recomanda cetatenilor sa isi ia unele masuri simple pentru a reduce riscul de a deveni victima unei infractiuni comise in strada.
 
Multi ieseni au telefoane mobile scumpe, poarta la vedere bijuterii, lasa in masina bunuri ce tenteaza hotii, iar sezonul calduros, care coincide si cu perioada de vacante, ii determina pe multi oameni sa fie mai putin atenti atunci cand este vorba de siguranta proprie sau a proprietatii lor.
 
Campania noastra consta in transmiterea de mesaje preventive prin intermediul canalelor media (televiziuni, radiouri, presa scrisa/online, complexe comerciale), precum si organizarea de intalniri cu cetatenii/distribuire de materiale de informare catre populatie.